środa, 2 stycznia 2013

Lakierowe Nowości nr2- Inglot Nightlife Collection
Kejt13:05 15 komentarze

Witam w nowym, 2013 roku :) Mam nadzieję, że bawiłyście się szampańsko, w dobrym towarzystwie i jeszcze lepszym jedzeniu, a wasze paznokcie przykuwały uwagę ;>
Ostatnio przechodząc obok wyspy Inglota, ujrzałam niezwykle brokatową kolekcję Nightlife Collection. Składa się z 5 bardzo iskrzących lakierów. 


Lakiery Inglota mają swoich zwolenników, jak i zgorzałych przeciwników. Ja, gdybym miała wybierać z wielką chęcią postawiłabym na te lakiery. Jednak, żeby nie było zbyt błyszcząco i kolorowo, nagle z 16ml zrobiło się 15ml. Niby różnica niewielka, ale mimo wszystko... 

Wpadło wam coś w oko? :)

Pozdrawiam, Kejt.


In Category :

15 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :) Zobaczymy jak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musiałabym zobaczyć jakieś swatche! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je ale jakoś specjalnie zachwycające nie były. Wyglądały jak każde, bardzo przypominają GR. Chyba wolałabym sobie sama zrobić brokatowy lakier z najtańszego lakieru bezbarwnego i brokatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic, co by mnie zachwyciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekam na pierwsze swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na swatche bo coś mi się wydaje że się w nich zakocham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo jestem ciekawa tych brokatów. wątpię, żeby były dla mnie atrakcyjne, bo wydają się być wtórne..

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety to tylko toppery, równie dobrze moge obsypac sobie lakier brokatem z słoiczka :) Zaden z nich nie jest ciekawą mieszanką kształtów, kolorów. Troszke powiało nuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 232 i przy dwóch warstwach kryje w 99% :P

      Usuń
  9. Na zdjęciu wyglądają jak zwykłe drobne brokaty, więc nic zachwycającego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi te cienie wpadły w oczy. Wolałabym, żeby lakiery z Inglota były w o połowę mniejszych opakowaniach i cena na pół.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo nie widziałam tych lakierów, ale wyglądają ciekawie:D Bardzo lubię Inglota, chociaż niektóre ich lakiery są za bardzo wodniste.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam tych nowych kolorków Inglota. ja należę do przeciwników inglota z racji jego trwałości... kolory jednak są zniewalające!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. 232 mam od tygodnia i wcale nie odpryskuje

    OdpowiedzUsuń