sobota, 2 lutego 2013

Lakierowe nowości nr4- Catrice!
Kejt12:12 20 komentarze

Post ten miał pojawić się już wczoraj, ale byłam padnięta, więc nadrabiam dzisiaj. Kolejne nowości, tym razem od Catrice. Mnóstwo kolorów, istne szaleństwo. Część z nich jest już w szafach Catrice, kolejne pojawią się za jakiś czas.


Fuchsiarama
Pimp my Shrimp
Papa don't Peach
Orange Utan
Earnie & Birdy

Oh my Goldness!
Genius in the Bottle
Goldbusters
Hugo Moss
I'm not a Greenager



Miss Piggy's BF
Walk the Lime
Shopping Day at Bluemi
Purple Reign
Denim Moore

George Blueney
Caught on the red Carp
Bloody Mary to Go
Fred said Red
Meet me at Coral Island

Rosy on more Time
 Bricky Mouse
The Monkey gets funky
The Galmoure X Factor
Robert's red Ford 

Raspberry fields Forever 
The Pinky and the Brain
 You better think Pink
Will you berry me? 
Lilatric



Even more Heavy Metallic
The Dark Knight 
In the Armee Glow
 Squeeze Me 
Petrolpolitan

Mint me Up
The Effect Maker 
 Vino Tinto
 Black to the Routes- 
I'm Dynamite

Karl says Trés Chic
Don't tell Mademoiselle!
Meet me Á Paris 
 Apropos Coco

Bonjour Chérie!
My Cafe au lait at Notredame 
Cotton Candy at Eiffel Tower

Spodobało Wam się coś? :>Bo ja czuję, że mój portfel będzie przeżywał konkretny deficyt pieniężny.
Pozdrawiam, Kejt.


In Category :

20 komentarzy:

  1. Podobają mi się Pimp my Shrimp lub Papa don't Peach... A mam odwyk ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo chyba już jest od dawna... Szczerze mówiąc nie interesuję się lakerami Catrice, bo mają jak dla mnie zbyt wysoką cenę w stosunku do marnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się- ale niestety wiele kolorów mi się podoba!

      Usuń
    2. Mam to samo - kolory śliczne, jakość marna :(

      Usuń
  3. No nie które kolory są naprawę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę żółty! :) musi byc mój bo juz od dłuższego czasu szukam takiego koloru a ten wydaje się byc idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już niektóre widziałam i o dziwo podobały mi się mieniące się kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj spodobało... za dużo się spodobało :p

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie! Już przepadłam. Biedny mój portfel... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak ja mam oszczędzać widząc takie cudeńka?! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre kolory są przepiękne...pomyśleć, że mam pełno lakierów, a żadnego z Catrice :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno parę by się przydało. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pimp my Shrimp na bank będzie moje! Ale dużo jest świetnych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobaczymy :-P oczywiście przyjrze się im dokładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo kilka z nich bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pimp My Shrimp i I'm Dynamite (!!)
    ciekawa też jestem The Galmoure X Factor
    no i jak tu iść na odwyk, jak tu czają się na mnie nowe lakiery catrice, tam nowe lakiery my secret...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym przygarnąć I'm Dynamite:D

    OdpowiedzUsuń
  16. oj kilka bym chętnie przygarnęła :) Najbardziej podobają mi się: Pimp my Shrimp, Goldbusters, Rosy on more Time i Mint me Up :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o już się nie mogę doczekać, kilka kolorów wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż przeszył mnie mały dreszczyk, kiedy pomyślałam o tym, ile już pieniędzy wydałam na lakiery, które zdążyły się zepsuć, zanim skorzystałam z nich 5 razy... ;)
    zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń