sobota, 27 kwietnia 2013

Chat na Polskich Lakierowych maniaczkach :)
Panna Marchewka14:18 18 komentarze


Hej dziewczyny :)

Od dzisiaj możemy łatwiej się ze sobą kontaktować poprzez chat, który od dzisiaj widnieje na dole strony. Na naszym chacie obowiązują oczywiście zasady netykiety, ale wierzę w to ze społeczność lakieromaniaczek jest kulturalna i nie będziemy musiały często interweniować i cenzurować wasze wypowiedzi :)

By udzielać się na Chacie należy podać swój login i hasło- czyli pierwszy krok to szybka rejestracja :) Ma nam to ułatwić moderowanie waszych wiadomości- nie utrudnia jednak to korzystania z chatu- nie musicie podawać żadnych e-maili. 

Mam nadzieję że spodoba wam się ta opcja i zbliży nas- lakieromaniaczki do siebie ^^ 
Od teraz możecie umówić się z innymi blogerkami na grupowe rozmówki o lakierach przy kawie  na naszej stronie ;) 

Miłego Chatowania
Panna Marchewka
In Category :

18 komentarzy:

  1. świetny pomysł, już jestem z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem nowego szablonu :) Cudo!



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  4. I love nail polish X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana! Zapraszam Cię na moje rozdanie z okazji powrotu. Do wygrania duża paczka produktów Essence! A wystraczy tylko komentarz. Pozdrowienia http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń