poniedziałek, 29 lipca 2013

Lakierowe nowości: Catrice L'Afrique c'est chic.
Tamit2409:02 27 komentarze


Upał w Polsce mamy po prostu afrykański... Żar leje się z nieba. Taka aura kojarzy się z kolorami Ziemi i Słońca- barwami Czarnego Lądu. To właśnie do takiej kolorystyki nawiązuje limitowana edycja Catrice L'Afrique c'est chic. Widziałam wcześniej zapowiedzi tej limitki w sieci, ale... nie miałam pojęcia, że jej lakiery mają...piaskowe wykończenie!
 Wiedzieliście o tym?

źródło


W skład kolekcji wchodzi 5 lakierów o chropowatym wykończeniu typu glossy (mimo że powierzchnia lakieru nie jest gładka, to połyskuje). Świetne swatche 4 odcieni możecie znaleźć tutaj.

źródło: Nailderella

Muszę przyznać- kuszą mnie nie tylko lakiery (chociaż tak zwanego 'szału' nie ma ;), ale i reszta kolorówki. Przepadłam przez szatę graficzną!

A jak Wam się podoba?

Limitowana kolekcja inspirowana Afryką ma pojawić się w sklepach na przełomie sierpnia i września.
In Category :

27 komentarzy:

  1. Niebieski fajnie się zapowiada ;) Szkoda, że Catrice nie chcą ze mną współpracować ale może na ten jeden się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żółtek wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też od razu wpadł w oko :)
      ale chyba żółty piasek GR kusi mnie bardziej.

      Usuń
  3. A mnie wpadł w oko pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku CUDA !! Musze je mieć szczególnie pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brąz wymiata moim zdaniem ^^
    dość dziwnie jak na mnie brązów w mojej kolekcji ze świeczką szukać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żółty mi się podoba, reszta jak dla mnie szału nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, fajnie, że to piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak raz, kusi mnie coś :) brzoskwinka śliczna, ale daleko mam do Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy pojawią się w mojej Naturze :) piasków z Pierre Rene dalej brak, więc nie wiem czy mam na co liczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A to już pewne, że ta limitka pojawi się w Polsce i w jakiej drogerii?
    Jeśli tak to kupię wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. żółty i brązowy cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ta kolekcja pojawi się tak późno, bo żółtek były idealny na teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żółtek bezapelacyjnie jest najładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne :) ale czy ta kolekcja na pewno pojawi sie w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy piaskowy brązik, który przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żaden mi się nie podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi się podoba żółty i to błotko. a i na ten czerwony pewnie też się skuszę :p

    OdpowiedzUsuń