środa, 10 lipca 2013

Paznokciowe inspiracje: Zacne mani milordzie
B.23:37 18 komentarze

Witajcie!

Paznokciowe inspiracje w moim wykonaniu czas zacząć! Możecie być pewni, że będzie ciekawie, wesoło i inspirująco (przede wszystkim)!

Kojarzycie na pewno trend z wąsami. Kto by go nie kojarzył?! W sklepach z dodatkami, ciuchami, gadżetami roi się od okularów, bluzek, toreb, kolczyków, naszyjników z motywem wąsów. Czemu by nie przenieść tego na paznokcie?
Możemy tutaj użyć naklejek z gotowymi wąsami, garniturami, smokingami czy binoklami. Oczywiście nie brakuje odważnych, którzy próbują swoich sił w malowaniu tych eleganckich wzorów własnoręcznie.

Oto iście elegancka i wyniosła inspiracja, której żaden milord by się nie powstydził.
 
źródło: chicfactorgazette

źródło: flauntme

źródło: luuux

źródło: tumblr

źródło: nailartgallery

A ile jest rodzajów wąsów? Tego nikt nie wie!
źródło: etsy


Zwykłe wąsy można nieco urozmaicić:

źródło: etsy

źródło: zszywka
 
źródło: feliciousnails

źródło: tumblr 


Do zacnych wąsów przyda się zacny garniak!

źródło: google

 źródło: flickr

 źródło: kocham-byc-kobieta

 źródło: berypassions

A oto wersja hard:
źródło: deviantart

Czekamy na Wasze lordowskie mani!
In Category :

18 komentarzy:

  1. Super na paznokciach wyglądają te wąsy.
    B. Udany początek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra super!! :) Fajny początek Twojej działalności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny motyw ;)
    fajnie prezentuje się na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się akurat ten konkretny motyw niespecjalnie podoba :( Z resztą i tak nie mam cierpliwości do robienia paznokci. Podziwiam Cię, że Ci się chce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykonania są super, ale samego motywu nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie lubię motywu wąsów i i zupełnie nie rozumiem tego szału na nie. ale te garnitury i bluzki z kółnierzykami są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za motywem wąsów ale szacunek za wykonanie dla dziewczyn ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do motywu wąsów nie mogę się przekonać, ale much i krawaty uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, mi się wąsaty trend zupełnie nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie u innych u mnie nie koniecznie wąsy pasują do mnie wolę raczej te drugie garniturki itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się te wąsy właśnie nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te z cylindrem na różowym tle są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się większość podoba, na prawdę fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No masz! Akurat skończył mi się czarny lakier ;D Trzeba iść do sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajne zdobienia :D trzeba kiedyś takie zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wąsów jeszcze nigdy nie nosiłam na swoich paznokciach, trzeba będzie spróbować :) Garniturki już robiłam i wyszły całkiem w porządku :D

    OdpowiedzUsuń