sobota, 7 września 2013

Kilka słów o Essie
Polskie lakieromaniaczki20:03 13 komentarze

 Hej dziewczyny :)

Jakiś czas temu na blogu jednej z nas (a dokładniej B for Beautiful Nails) ukazał się artykuł na temat różnic pomiędzy lakierami marki Essie. Otóż nie każda z nas wie że ta firma ma dwie linie lakierów - masowe - te są dostępne dla każdej z nas w drogeriach kosmetycznych jak i te profesjonalne - dostępne z reguły w salonach urody.

po lewej- lakier masowy, po prawej lakier z serii profesjonalnej (zdjęcie pochodzi z bloga B for Beautiful Nails
Kilka słów o różnicach jakie są w formułach i wyglądach tych lakierów:
1. Konsystencja - formuła profesjonalna jest rzadsza niż ta, z którą spotkamy się w lakierach z linii masowej. Rzadsza konsystencja sprzyja precyzyjnej aplikacji lakieru i dokładniejszemu pokryciu płytki paznokcia. Formuła profesjonalna to ta, która została opracowana 30 lat temu podczas powstania firmy Essie.
2. Pędzelek - linia profesjonalna posiada cieniutki pędzelek. Natomiast w linii masowej znajdziemy szerszy pędzelek. Na zdjęciu wyżej możecie zobaczyć porównanie :)
3.Kolory - w linii profesjonalnej znajdziemy około 160 odcieni, a w masowej 100.
4. Pojemność - lakiery z formułą profesjonalną, które są lakierami z kolekcji podstawowej/klasycznej mają pojemność 15ml. Te, które znajdziecie w sklepach/drogeriach - 13,5ml. 
5 Kolekcje - w ciągu roku w ramach linii profesjonalnej firma Essie wypuszcza 7 kolekcji (sezonowe - wiosna, lato, jesień zima; ślubna; charytatywna i kolekcja resort - modne odcienie na letnie wyjazdy wakacyjne). Pojemność lakierów z kolekcji specjalnych jest taka sama jak wszystkich lakierów w linii masowej czyli 13,5ml.
6. Cena - lakiery masowe kosztują w granicach 32-35zł. Natomiast te z formułą profesjonalną 45-49zł.

Wiedziałyście o tych różnicach? Czy tak jak ja żyłyście w błogiej nieświadomości?

Pozdrawiamy
Ekipa PLm

In Category :

13 komentarzy:

  1. nie wiedziałam o takich różnicach między tymi lakierami ;) Ja niestety jeszcze nie mam żadnego z tych lakierów, ale myślę, że niebawem się to zmieni.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że Essie ma "dwie linie" :) A dowiedziałam się o tym kiedy Essiaki trafiły do Super-Pharmy, ponieważ byłam mocno tym faktem zdziwiona poszperałam w sieci i już wiedziałam dlaczego :) A post uważam za świetny pomysł, nie wszystkie Dziewczyny o tym wiedzą, a poza tym np. przy zamawianiu przez internet może się zdarzyć, że zamówimy coś z linii profesjonalnej i pojemność i pędzelek może kogoś zaskoczyć i wzbudzić obawy, że kupiło się podróbkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś wyczytałam, że wersja z szerokim pędzelkiem to wersja europejska, a ta z węższym to wersja amerykańska. Sama jestem w posiadaniu 3 lakierów 'profesjonalnych' i rzeczywiście różnica jest. Pędzelek jest o wiele lepszy od tego 'masowego' ;) Pamiętam, że kiedy kupiłam pierwsze lakiery w Super-Pharm, byłam bardzo zawiedziona, bo zachowywały się zupełnie inaczej niż te poprzednie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też żyłam w błędzie :D
      czyli, że jest wersja amerykańska i europejska

      Usuń
  4. Mam wersję z cienkim pędzelkiem i nienawidzę go! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam o tym pojęcia i aż w trakcie czytania poszłam zerknąć na mój pędzelek jaki ma mój essiak i stwierdzam, że raczej gruby no i pojemność 13,5ml :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, zupełna nieświadomość pomroczna! Dzięki za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam nic o tych wersjach. Mam obie. Ten z szerokim pędzelkiem mi lepiej służy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cos tam mi sie obilo o uszy ale nie zaglebialam sie w temat ;) dzieki za uswiadomienie!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać od razu że pędzelki się różnią czasem niestety tak bywa że profesjonalizm musi być lepszy bo droższy ale ja tam wolę masowe bo tańsze kupie 2 lakiery niż jeden profesjonalny

    OdpowiedzUsuń
  10. żyłam w nieświadomości aż do wpisu B. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam wolę pędzelki cienkie ;)

    OdpowiedzUsuń