wtorek, 3 września 2013

Lakierowe nowości: Barry M na jesień i zimę 2013.
Polskie lakieromaniaczki21:41 21 komentarze


Długie, chłodne jesiennie wieczory nie będą nudne. Nic tak nie relaksuje po ciężkim dniu, jak dobra książka, film, pachnąca świeczka i...lakier do paznokci. ^^

A jesień będzie lakierowo bogata, oj będzie.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co przygotował dla nas Barry M na nadchodzącą porę roku.

Classic Matte Nail Polish
Klasyczne ciepłe kolory, które sprawią, że poczujemy się...zimowo. Wszystkie lakiery mają matowe wykończenie.

Espresso, Vanilla, Mocha, Caramel and Crush




The Royal Glitter Collection
Królewsko teksturowe lakiery. Pewnie będą przypominać swoja teksturą popularne już liquid sandy.

Princess, Majesty, Duchess, Lady and Countess



Crystal Glaze Top Coat
opisywany, jako lakier dający kryształowy look naszym paznokciom



Także w podstawowej gamie kolorystycznej pojawi się nowość
Berry Cosmo Nail Paint


Oficjalnie nowości mają pojawić się w UK 25.09. (drogerie Superdrug) i 2.10. (drogerie Boots), ale jestem pewna, że przywędrują także do Polski.



Coś Wam wpadło w oko?

Wygląda na to, że Barry M także podąża za trendami wykończeniowymi.



Żródło grafik i tekstu w wolnym tłumaczeniu tutaj




In Category :

21 komentarzy:

  1. Crystal Glaze Top Coat zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocha i Caramel wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kryształowy jest naprawdę ciekawy! Wpadł mi jeszcze w oko Mocha i Countess:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam chrapkę na Crystal Glaze Top Coat :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piaski o dziwo mnie nie porwały, za to seria matowa wygląda obłędnie i podoba mi się caluśka :) I ten kryształowy top wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się jakoś nic nie podoba :/ no może te piaski. biały i ten ciemny. ewentualnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką matów, ale z tych chciałabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się ten czarny mat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maty wyglądają interesująco... A zwłaszcza Vanilla, Mocha, Caramel:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mnie jakoś nie za interesowało :D na szczęście ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją uwagę przykuła Vanilla :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę świetne są ! Chciałabym je wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. maty ciekawe, szczególnie vanilla i caramel :) glittery też piękne, ale brokat mi się już trochę znudził, jedynie brałabym biały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego Crystal Glaze.

    OdpowiedzUsuń