piątek, 3 stycznia 2014

Lakierowe nowości: China Glaze Crincled Chrome.
Polskie lakieromaniaczki22:39 14 komentarze


Firmy lakierowe prześcigają się w wymyślaniu nowości lakierowych. Od kiedy pojawiły się lakiery o piaskowym wykończeniu wyobraźnia lakierowych maniaczek nie zna granic, a zabawa w stylizację paznokci weszła w nowy wymiar- grania nie tylko kolorami, wykończeniami, ale także i fakturą!

China Glaze zrobiło kolejny krok naprzód i zdecydowało się połączyć dwa- chyba najbardziej charakterystyczne wykończenia- prezentując kolekcję

CRINKLED CHROME 2014



Zima to czas migotania i błysku. Mróz błyszczy na oknach, mrozi iskierki w nocy i dekoruje drzwi. Tego stycznia podaruj swoim paznokciom to wszystko dzięki Crinkled Chrome od China Glaze®. Lakiery chromowe o wysokim połysku, w metalicznych zimowych pastelach z niesamowitym wykończeniem typu crinkled (czyli pomarszczonym, pofalowanym).

Chromowe wykończenie gra główną rolę w tej kombinacji, nadając niepowtarzalny, kobiecy styl. Sześć pięknych kolorów w wykwintnej mieszance lakierowej jest charakterystycznych dla mroźnego okresu, ale sprawia, że balansujemy na granicy nowości i czegoś, co jest nam bardzo dobrze znane.



·         Aluminate – zimne srebro
·         I’m A Chromantic – baby pink
·         Crush, Crush Baby – pudrowy fiolet
·         Iron Out The Details – mroźny błękit
·         Don’t Be Foiled – delikatny morski odcień, 
·         Wrinkling The Sheets – pudrowa zieleń

China Glaze® Crinkled Chrome będzie można kupić online w styczniu 2014. Swatche możecie znaleźć tutaj >klik!<.

Muszę przyznać, że nie nazwałabym tego wykończenia ładnym, ale zdecydowanie jest ono intrygujące. Co myślicie o pomyśle kombinacji różnorodnych wykończeń?


Pierwszy raz o kolekcji przeczytałam u Yasinisi, źródło grafik i tekstu (moje dość swobodne tłumaczenie) TU.




In Category :

14 komentarzy:

  1. ale dziwaczne! ale kurcze, na początku piaski mi się zupełnie nie podobały, a teraz je uwielbiam praktycznie w każdej postaci (no może poza nowymi piaskami gr), więc pewnie i taki mi się w końcu zamarzy :D ale szczerze powiem, nie jest to brzydkie. tylko dziwne że połączyli to właśnie z chromem... :?

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wygląda jakby mróz wszedł na pazurki. Mi się w jakiś sposób podoba chociaż na pewno musiałabym się mocno przekonywać. Praktycznie wszystkiego co nowe się boimy. A nóż będzie to strzał w dziesiątkę? Szczególnie przypadły mi do gustu dwa kolory: I'm a chromantic oraz Iron out details.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dziwne te lakiery, ale dość oryginalne i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No na pewno jest to oryginalne i niesamowicie intrygujące, ale nie wiem, czy bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inne niż wszystkie,połączenie oryginalne, ale sama nie wiem, na pierwszy rzut oka czy mi się podobają ;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dziwnie to wygląda! Ciekawa byłam, co nowego wymyślą i spodziewałam się, że piaski dalej będą hitem, ale że takie dziwne to bym nie zgadla. Lubię metaliczne lakiery i te kolory tutaj mi się podobają, ale piaski lubię tylko brokatowe i najcześciej pokrywam je i tak topem, więc na wishlistę nic z tej kolekcji nie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zapowiedzi, kilka kolorów mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie chyba nie przemawia takie wykończenie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdjęciach promocyjnych wyglądają całkiem zachęcająco, ale już na swatchach kompletnie mi się nie podobają...

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie sa inne, ale interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow fajne ciekawi mnie jaki to efekt na pazurkach dadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory piękne, swache dziwne... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory piękne, ale faktura jakoś mnie nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń