piątek, 2 maja 2014

Paznokciowe Inspiracje: Ombre nails
Madeleine11:52 28 komentarze

Ombre i gradient są pojęciami powszechnie mylonymi. Nie są to te same pojęcia, a często bywają używane zamiennie. Dzisiaj pouczymy się trochę o ich terminologii.


Gradient to przejście kolorystyczne od jednego koloru do drugiego (załóżmy, że tak będzie to najłatwiej wytłumaczyć, wiadomo, że może być nawet i 6 kolorów) na jednym paznokciu. Do wykonania gradientu potrzebujemy gąbeczki, na którą nakładamy lakiery i przyciskamy do paznokcia. Ombre natomiast to przejście kolorystyczne przez wszystkie paznokcie. Czyli jeden kolor = jeden paznokieć. Wygląda to tak:


Można zrobić ombre gradient nails i inne dziwności, ale dzisiaj pozostajemy przy zwykłym ombre. Kolory powinny należeć do jednej rodziny kolorystycznej, inaczej wyjdzie nam skittles mani. Co najfajniejsze w ombre, nie trzeba mieć 5 różnych lakierów pasujących do tego zdobienia. Można zmiksować kolor na kartce poprzez dodawanie czarnego lakieru, aby go przyciemnić, oraz białego - aby rozjaśnić. Czyli wystarczy mieć tylko 3 lakiery, aby zrobić fajne ombre :)







Osobiście uważam, że im więcej różnych wykończeń, tym ciekawiej. Nie trzeba pozostawać tylko przy kremie. 




Stay inspired,
Załoga PLm.
In Category :

28 komentarzy:

  1. Bardzo dużo osób myli ombre z gradientem :) Fajnie to napisane i przydatnie :) Mam nadzieję, że nie będziecie złe gdy udostępnię ten wasz wpis na fb? Wielu osobą przyda się taka informacja, a nie chcę papugować i pisać tego samego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne, zwłaszcza dla osób, które myślą że oba to ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątpliwości rozwiane, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu ktoś głośno o tym napisał :-D Trochę mnie to mylenie terminów denerwowało, nie powiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie :D
      Odkąd sama się nauczyłam oczywiście :p

      Usuń
  5. wow piękne !! super to wygląda :) muszę spróbować z tym wymieszaniem lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robilam tydzień temu pierwszy raz i nie bylo to takie proste...:)

      Usuń
  6. Tego jeszcze nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wyjaśnienie :) Chyba wielu osobą rozwiało wszelkie wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że te terminy bywają ciągle mylone! Ja bardzo lubię takie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przydatne informacje:)
    Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ombre szczególnie zieleń , róż i niebieski chociaż ja częściej wykonuję tzw skittles

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersja różowa zawsze najbardziej wpada mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ombre podoba mi się bardzo, sama jesze nie robiłam, ale ostatnio przyglądałam się swoim różowym lakierom z myśłą właśnie o takim mani.. czas się brać do roboty:P Piękne przykłady! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ZAWSZE mylę te dwa pojęcia. Może w końcu wbije sobie do głowy, które jest które :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A w takiej sytuacji to też gradient? -> http://www.dodajwzorek.pl/cieniowane-paznokcie-w-kilku-kolorach-wakacyjne-wzorki/ Każdy paznokieć teoretycznie ma inny kolor, a nawet dwa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to skittle gradient :) Kolory nie pochodzą z tej samej rodziny kolorów + na każdym paznokciu jest gradient.

      Usuń
  16. super informacja i fajnie napisane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku ekstra wytłumaczone! strasznie mi się podoba ten styl i ostatnio zastanawiałam się nawet co zrobić z różnymi odcieniami niebieskiego jakie sobie ostatnio zakupiłam bodajże od astora i pyk! Już wiem co będę dziś robić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń